VÅRTERMINEN.

Hejsan bloggen Vi får ju inte betygen förens nästa vecka, men jag kan utvärdera iallafall.

Jag inledde terminen, taggad och förväntansfull. De två första veckorna gick bra.. Sen. sen hände något. Jag fastnade i gama hjulspår. Jag har iof höjdt betyget i bild, men sänkt det i HKK tror jag. IG i TK, eng och idrott får jag oxå. Ingenting jag är stolt utav men man lär sig utav sina misstag antar jag. Nästa år börjar jag nian,jag ska kämpa, ända tills skolavslutningen nian, jag ska komma in på ett gymnasium -  nu är jag äntligen vet vad jag vill bli  - makeup artist eller frisör. Jag ska kämpa, jag ska klara det, jag SKA stå på ett flak om fyra år och skrika "JAG HAR TAGIT STUDENTEN!"

Kommentarer
Postat av: Haldis

Ja det ska du <33

2009-06-07 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0