tråkig skoldag

Hej bloggen.

Kom nyss hem från skolan.. Sitter här och äter mellis, morotsbrödmacka med ost och en liten sockerkaksbit!

Vaknade sju och fick frukost utav min mamma, kom till skolan tjugo i åtta ungefär och sen chillade jag .. eller rättare sagt, jag sprang efter min lärare och kittlade honom. Sen var det lunch, korv med bröd, och vi fick glass efteråt. Sen var det fotbollsmatch.. Jag brydde mig inte om så mycket vad som häde men niorna vann mot lärarna iallafall. Nästa år är det vår tur och försvara ks-hedern. Sluta 13.30 , åkte direkt hem. Träffade fisken på bussen.

Får se senare vad jag hittar på, funderar på att dra ut men får se... PÖSS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0