Sveriges Nationaldag

Hejsan Hoppsan.
Idag är det Nationaldagen. Förr året var det varmt, jag gick i tunika inne i stan och åt glass, i år sitter jag med tjocka strumpor, morgonrock och fryser arslet utav mig. Visst är det skumt?

Vad händer idag? Jo, om en timme ska jag, mamma och min syster åka till stallet, jag ska tömköra och visa våra framsteg . Sen ska vi nog hem antar jag, gå och sola 20 minuter innan hade jag tänkt göra oxå. Annars blir det nog en lugn, hemmadag med naturgodis(jag kämpar ju ner i vikt så ska inte äta godis), lite cider kanske,alkoholfri såklart, och en film?
Mysigt värre! Igår kom mitt löshår jag längtat så efter ! Lägger upp en bild senare i kväll. Gosh, I love it. Det är köpt från Poze, inte äkta hår, men jag som är så slarvig passar detta mig mycket bättre.

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=8798&art=2001744


nandS
Natta och Sigge i påsk, 30 cm :) tredje gången de hoppar tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: Em

Hejsan! Allt bra?

2009-06-06 @ 18:03:34
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: moa alakoski:D

det måste vara 40 cm:D för de är de lägsta man kan hoppa med dom stöden hahah:D <3

2009-09-13 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0