new shoes

Tjenixen.
De blev ingen utgång, alla mina vänner var på bal kom jag på. Så jag tog saken i egna händer
och åkte och köpte skor, blev ett par vita, helt vanliga pumps. Kan lägga upp en bild när jag fixat nya batterier till kameran. Prövade även mitt löshår idag, and I LOVE IT. Shit vad jag saknat den längden. Prövade även allt, bild kommer när mitt mms nått bdb eller som sagt ovan, fixat batterier till kameran. Nu ska jag antagligen överge datorn till min lillasyster, ta ut löshåret och duscha. Sen kanske jag ska ta mig lite TOFU glass.. Hehe hur var det med sånt Michelle? ;)

Imorgon är det stan med skolan, får en timmas sovmorgon imorgon, SUPER ! Ska köpa ett halsband till klänningen då också hade jag tänkt. Och en glass i gamla stan, hoppas det blir fint väder imorgon! Nej men nu ska jag fortsätta gå i mina nya skor, pusspuss älskar er . :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0