kvarka?

Hejsan bloggen. Idag var det utedag med skolan, vi skulle till djurgården, och vi fick gå från T-centralen. Fyfan säger jag, inte långt men så jävla onödigt. Det var en jättemysig dag iallafall.. De spelade brännboll(jag och Malin var domare) , jag stal några pannkakor utav Anna och kollade på vågorna. Sen vid halv ett slutade vi och våra planer var att förfölja Max och se hans flickvän, men när vi kom till Titanic utställningen bestämde vi oss att gå dit. Otroligt spännande, rekommenderas ! Gratis för de upp till 19 år, dock kostar en spel"dosa"(?) 40 kr, en berättarröst som berättar om de olika bilderna.

Efter det åkte vi till subway i Slussen och åt mat. Sen vidare tillBen&Jerry baren i tcentralen där Haldis bjöd oss på glass, så jävla snällt, tack baby <3
Tjock(som alltid) gick vi till HM precis bredvid och Haldis och Yay provade kläder när jag fick veta att en häst i vårat stall ev. har kvarka. SÅ TYRESTA BY ÄR ISOLERAT, så ni vet allihopa. Sigge verkar som tur är iallafall okej.

Haldis och Yay verkade nöjda med sina kläder så de köpte de. Sen åkte vi hem till Haldis och spelade The Sims 3. Tyckte det inte var så vidare speciellt.. Men ska köpa det iallafall. Åt mat hos familjen Halvdansson,Yay kom och sedan runt åtta gick vi till Sågen och jag tog ut pengar och vi skiljdes åt. Nu sitter jag här, ska duscha för jag luktar bajs. Vi hörs imorgon, pöss  :*


a

Kommentarer
Postat av: helena

surt med kvarka fan!

2009-06-09 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0