godmorgon bloggen

Hej bloggen och godmorgon !
Idag hade händer nog inget speciellt. Ska eventuellt ut och grilla ikväll, annars blir det en heldag inne. Sidta skolveckan nu då, vi slutar på fredag och börjar 8.45 imorgon och slutar 14.00. Alla andra dagar är det supertider på. Sovmorgon på tisdag och torsdag och på fredagen slutar vi jue, soft ! Vi ska in till stan på tisdag så vi slutar ca 13.00 och onsdag är det bara halvdag.

Sen på fredag, FRIHET !


Vad ska alla göra i sommar? Själv ska jag till fjällen, min storasyster ska komma till sverige efter två år i New York och hälsa på, hon har sin BF med sig och jag som inte kan engelska så speciellt bra... ajdå... hehe. Sen ska jag sola, bada och umgås med mina vänner. Tror vi ska till finland en vecka innan skolstarten också..

AJa, ska fortsätta nörda mig vid datan, love yah.

Kommentarer
Postat av: Jossan

vi slutar den 9, på tisdag alltså :D slutar du den 12 ? hehe

2009-06-07 @ 20:44:54
URL: http://josfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0