Stalltjänst

Vaknade kvart i sju idag, fick panik, Sandra skulle ju komma sju!
Jag hann iallafall.. Både klä på mig och käka en macka.
Vi fodrade och släppte ut. Bara för att jag är så snäll gjorde jag Mariannes mathinkar :D!
Fixade Sigges mat och satte mig i stugan och värmde mig.
Framåt ett började jag göra hö. Samtidigt skulle de försöka fösa ihop Gulliver med Undra och Hamlet.
Så tre fjordingar sprang runt på volten. Såg helsjukt ut. Typ Smäcker,Normal,jättegrov. Sida vid sida travade de runt.
Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Blev lite tjaffs när Arisona kom in där.
Aja. Fortsatte göra hö. Vi packar totalt 28,5 kg lunchhö per dag! Alltså ungefär 85,5 kg hö per dag!! Helt sjukt.
Vi fodrade och fyllde på vatten. Så jävla tungt och jobbigt så jag dör ! Men det gjorde jag såklart inte ;)
Sen stod vi och pratade med Marianne S ett tag och åkte sen hem.

Har inga kvällsplaner iallafall. Imorgon har Madde Sigge så jag kan sova ut. Och på Onsdag ska Sandra åka runt fem. Så det blir sovmorgon de sista dagarna :D Fyfan vad nice!


Byebye ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0