sjukling

Det är sååå typiskt. Hela sjuan och halva åttan gick jag och bokstavligen spydde om någon ens nämnde skolan. Men nu, när jag äntligen var lite taggad inför dagen, då vaknar man upp, har asont i huvudet, öronen och har ev. feber. Superkul!
Eller inte?

Och nu sitter jag här, inlindad i min morgonrock och filt och tycker allmänt synd om mig själv. Funderar på att baka en kladdkaka eller göra chokladbollar. Har varit duktig och nästan inte ätit något onyttigt sen nyår. Nästan alltså..
Kanske göra lite té.. eller be mormor koka ihop mig en utav sina häxkurer. De fungerar SUPER mot förskylning iallafall.

Buhähä. Inget finns det att göra, ingenting att se på tv.. vad ska jag göra?

Hööks katalogen kom iallafall idag. Och Ebba hade skickat ett grattiskort. Hehe..


Ha det så bra. Om jag inte bloggar inatt så blir det väl på söndag. Vi får se om jag loggar in imorgon.. det är ju trotsallt min 15årsdag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0