Nyår & bio !

Jaa.. Som jag sa tidigare skulle jag ju fira med Stephanie och Younas mfl. Men nu blev det ju inte så eftersom Anton, den jäveln dissade oss för Robert och Robin fick inte gå ut . Så det var jag, Stephanie och Younas vid 12- slaget. Ett tecken kanske? Nää jag vet inte. Trevligt var det iallafall. Inte den bästa kvällen, men inte de sämsta heller.

Idag vaknade jag alltså halv sju, gick upp och åkte till stallet vid sju. Fodrade, åt frukost. Jag brände mig på min oboy :( Min tunga har forfarande ine känsel. Aja, när vi var klara tog vi ut hästarna, sen fixade vi allt, mockade och så och Natta red ut med Sigge, jag gick själv och Sandra gick med Hjortron. Vi gick aslångt. 50 minuter tog det i raskt takt iaf och jag fick springa ikapp hela tiden. Dagens motion, here I come ! Vi kom tillbaka, trötta men glada. Fixade lunchhö. Nästan 30 kg hö, SLÅ DET NI !Fodrade och fyllde på vatte/hackade sönder isen osv. Åkte hem sen.

Kom hem, satt vid datorn en stund, gjorde mig i ordning och åkte till Gullmars. Emma hoppade på I trollbäcken och vi åkte till Hötorget, hämtade ut våra biljetter och sen var det donken som gällde. Glass <3 Vi satt där tills ungefär 15 minuter  innan filmen startade. Proppmätt rullade vi .. Eller ja.. jag rullade till Sergel. Vi köpte en hollywood meny ?! och gick in på bion. Filmen var helt okej. Filmen handlade om några innebandy gubbar(?) som inte kunde spela mer och började då med konstim. För att ställa upp i VM i Berlin. Jag kan rekommendera den faktiskt. Allt flyter heter den :)

Åkte hem, Emma hoppade av i trollbäcken och sprang till bussen. Oturligt nog hann hon. Kom hem, fixade inför natten, och trots att jag är dödstrött ska jag sitta här enliiiiiten stund till. Sen ska jag sussa :)

På Söndag fyller Stephanie hela 16 år. Grattis sweetheart. Och jag ska gå på Bamsegympa möte :D Super !

puss


ALLT FLYTER.

aah

Kommentarer
Postat av: Emma

Vaddå oturligt nog hann hon? Du ska alltid hoppas på det bästa åt mig pich! Speciellt när jag är feta otursfågeln vem annars skär sig på fingret när hon sätter på sig ett par strumpor, hehe, ;)

Ha det så bra <3

2009-01-02 @ 17:13:33
URL: http://emsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0