Födelsedagen börjar bra? HELL NO!

Hej.
Jag säger bara en sak.. fyfan för de senaste 24 timmarna.
Igår i stallet börjar jag få migrän. Superkul? eller inte!
Kommer hem, ont i huvudet som faan, tar en imigran. Hjälper inte.
Käkar middag trots att jag inte borde, somnar halv nio.

Vaknar ett, mår så fruktansvärt illa. Ligger och försöker hålla mig men tillsist gick det inte mer.
Springer upp och spyr. Fixar en kall handduk och efter en timme ca. två somnar jag om.

Min kära mor, syster,mormor och morfar väcker mig kl. åtta. Jaa.. ni hörde rätt.. ÅTTA!
Jag typ WTF?! Fick iallafall penger av mormor och morfar och godis av mamma och Natta.
Ska få min "15-ÅRS PRESENT" senare. Sen efter det tar jag fler migräntabletter eftersom jag fortfarade hade migrän.

Nu är den iallafall borta. Ska göra tårtan, duscha och sen kommer släkten..


Hörs ikväll <3

Kommentarer
Postat av: Tinis

Grattsi på födelsedagen :)

2009-01-10 @ 17:16:30
URL: http://bloggis.se/Tinisss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0