back to the fängelse

Hejhopp.
Idag var det första skoldagen sen jullovet. Vaknade kl sju och det första jag tänkte var: "åååh vad skönt, klockan är bara sju, så jag kan sova några timmar till".. Jo pyttsan, i samma stund inser jag att det är skola och får kliva upp ur min varma, gosiga säng. Sur som ett bi gör jag mig iordning och går till bussen. Men när jag kom till skolan försvann allt. Gud vad kul det var och träffa allihopa igen.

Vi satt i två fucking timmar och utvärderade, hade rast och fick information om terminen. Sen slutade vi och Tess,Nico och jag stannade kvar. En halvtimme senare går vi till bussen. Fitta vad kallt det var, plus att vi hade missat bussen!!
Så det var bara att stå där i kylan i en halvtimme extra. Jag var lite busig, knäppte upp Tess BH. Sen åker vi till Tyresö centrum och fikar på expresso house. Fyfaan vad nice säger jag bara.

Övermätta rullar både jag och Tess ut och kollar när bussen går, rullar in igen och sätter oss på en bänk och väntar tills bussen ska gå. Bussen kommer och vi åker hem till hennes pappa och busade där. Vi pluggade faktiskt, ett helt steg i matte. Skills till oss. Sen fotade vi lite och vid 18 åkte jag hem.

Imorgon är det skola, sen Sigge och vi har insläpp.. "tjoohoo"..


presley
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN. skulle ha fyllt 74 år idag. R.I.P

Kommentarer
Postat av: Emma

Suckers.. Som måste gå i skolan XD

r.i.p elvis, ;)

2009-01-08 @ 22:54:14
URL: http://emsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0