arbetsdag och stallmöte!

Hola ,
Denna nååågot underbara natt sov jag endast fem timmar.
Jag får faktsikt skylla mig själv, men men.
Kl nio ungefär kom Sandra och hämta oss.
Jag fick min present av dem :D Ett jättegulligt halsband.
Vi kommer till stallet,  hiner bara fixa Sigges mat sen är det stallmöte. (Nettan mockade :O)
Sades inte så mycket, men vi hittade på en jätterolig historia om hästarna i stallet, haha.

Sedan ungefär kl tolv börjar "arbetsdagen". Jag fick rengöra den extremt rena microvågsugnen.
Tycker jag lyckades riktigt skapligt, men fattar ändå inte vart mitt MVG i hemkunskap kommer ifrån.. haha.
Sedan efter det skulle jagplocka ste i ridhuset samt kratta spåret lixom.

Lite senare harvar vi (Sandra) ridhuset några gånger, vi plockar ännumera sten och plattar till med ett däck osv. Tycker
ridhuset börjar bli riktigt fint nu alltså. Nya lampor, Sandra fixade krokar och hyllor och sånt till högtalaren och spön osv.
Det blev jättefint, jag är stolt att jag har henne som låtsasamma, haha ! :) Fixade Sigges hö.. Framåt 3 grillade vi/kokade vi korv och myste mest. Sedan var allt klar i princip. Vi kollade av fodringar och så. Tog in Sigge och Gulliver. Det är sjukt, jag gillar Gulliver väääärsta mycket.. men inte lika mycket som Sigge förståss ;)<3 Fixade med Gullets täcken och sen kunde vi äääntligen åka hem.


Vi åt pizza, sjukt länge sen alltså.Sen duschade jag. Sitter här i min badrock, mystofflor och ska snart gå och lägga mig.
Haha igår ringde Linda och sa någonting halvsjuk grej, typ "kärlek till världen" 1000 gånger på 20 minuter. Så jag har också börjat säga det. Haha..

ps. vi har knyckt träd till bommar .. hehe(6)

Ha det så bra, kärlek till alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0