skoolan

Hejsan hoppsan.
Nu sitter jag i skolan, ska egentligen på engelska om ca 25 minuter men eftersom jag glömt göra engelska uppgiften tänker jag strunta i det och gå till en workshop imorgon istället och redovisa uppgiften.. hm..

Idag skulle jag egentligen vart med Stephanie efter skolan men eftersom hon slutade sent och inte kunde träffas förens ännu senare struntar jag i det och åker och övningskör iför tävlingen på fredag :D jag ska grooma.. fan vad nervös jag börjar bli.. jaja..
Nu ska jag egentligen gå på lunch.. men det är bajsmat så jag och Johanna alias Yay funderar på att dra och käka någonstans.. hehe.

Men vi hörs senare ikväll .. PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0