Nacka forum

Tjooho.
Idag har jag spenderat dagen med supersöta Helena!
Vi åkte till Nacka Forum. Skitstort ställe. Helt okej.
Vi skulle leta efter Helenas sista julklappar. VAD kan jag ej skriva, tyvärr ;D
Hittade dem iaf, + jag köpte smink. 1 puderfoundation typ, en mascara och ett läppglans. Jag är
jääättenoga med sånt, men alla tre klarade sig. Dock var mascaran inte riktigt som jag vill ha det.
Efter en lååång dag tog vi oss en varsin kaffe i tyresö centrum och sen åkte jag hem. Mötte mamma i brandbergen så gick vi och handlade lördagsgodis. Jag säger bara en sak; TOFFIFEE ÄGER !
Seriöst jag älskar det! Kan äta hur mycket som helst. Tittade på Harry Potter. Älskar HP nästan lika mycket som toffifeen.. hehe.

Ska snart sussa tror jag. Heldag i stallet imorn - tjoooohoo!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0