Just like deja vú ..

Tjenare.
Varje morgon vaknar jag upp till tanken; "snart är vinterlovet slut" Och de är det ju snart?
Faaan jag vill inte :(
Menmen. Tror jag har sovit 12 timmar på fyra nätter nu. Så jag har ont i hvudet coh vill igentligen bara lägga mig ner.
Skulle ha varit med Anton,Younas? och Robin idag. Men som sagt ovan är jag föööör trött.
Vaknade halv sju imorse, skulle ha morgonfodring,lunchfodring, mocka och fixa hö,vatten och mat till fyra hästar SAMT rida en. Lilla Gulliver.. eller aah.. lilla och lilla?

Hade barabacka-premiär idag på honom. Så sjuukt skön och sitta på. Kela med Siggelinen oxå när jag va där. Övade på ett av våra "attgöralöften" nämligen man&svanssprayen. Han är såå fjantig, haha.. Åkte hem runt tre och Sandra släppte av oss i Flemingsberg där vi skulle ta pendeln. Var hemma runt halv fyra. Åt mat och nu sitter jag här.. Frusen och ensam.

Poor Pichy.

Funderarde på att ta ett bad, lägga en ansiktsmask,hårinpackning och sedan fila fötterna och smörja in dem. Eller nej, jag SKA nog göra det iaf.. Supernice. Stallet imorn oxå. Sigge ska få dra däck :) Call me?

Puss



" Cause nobody wants to be the last one there.
Cause everyone wants to feel like someone cares,
Someone to love with my life in their hands ,
There's gotta be somebody for me like that
Cause nobody wants to do it on their own
And everyone wants to know they're not alone
There's somebody else that feels the same somewhere
There's gotta be somebody for me out there
.. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0