Juldagen

Tjaa :)
Igår var alltså julafton  iiih vad jag har längtat.
Jag fick en ny mobil(den suger, men är mkt bättre än min LG va), lösögonfransar,halsband  ett kors och ett P som jag fick av Haldis i fredags, kläder osv. 700 kr, ska få 500 kr till. Osv. Maten var god och stämningen lagom, en rätt trevlig kväll alltså.

Idag vakade jag runt tio. Åkte till Siggelin runt tolv. Han har börjat bli öm i hovarna nu när de fryser på så han ska skos imorgon. Borstade all lera, gav honom lunchen i boxen, massera lite smått och natta tog en sväng. Han var superpigg. Sen när hon var klar stod han i boxen och vi myste. Guud vad jag älskar den ponnyn. Jag kommer antagligen dö när han ska åka ifrån oss.

Kom hem vid tre, satt vid datorn en stund. Sen filade jag fötterna, lade en ansiksmask och fixade naglara. Ska låta dem växa igen. Smörjde in mig med en jäätteskön lotion och en fotcreme. Så nu känner jag mig superfresh.

 Imorgon ska vi ha utsläpp vilket inebär att jag ska gå upp halv sju. Superkul! Kommer hem runt två kanske. Får se vad jag hittar på då.

Vad jag ska göra på nyår?
Jag vet inte.Vara hemma tror jag. Blivit inbjuden på fet lite här och där, men jag pallar inte. Mitt ena nyårslöfte är och sköta mig. Vad ska ni göra gott folk?

NÅRSLÖFTEN / SAKER ATT GÖRA 2009.
- Gå ner 10 kg
- Höja betygen, minst 1 mvg, 3 vg och resten g.
- Sköta Siggelin bättre
- Bli en duktig flicka
- Sluta äta godis
- Bli snällare mot mitt päron/lillasyrran
- Se posetivare på mig själv
- Köra in Sigge
- Träna för någon bra tömkörning ppl med Siggelin
- Bli brun
- Rätta allt som är fel i mitt liv.
- Men samtidigt få mer tid över till mina vänner <3
- Bli bättre med att hushålla på pengar

Kommentarer
Postat av: helena

"så nu känner ja mig superfresh" hahah wannabeeeeee mig:P



ja och felicia ska kanske ut kan man hänka på nån fest? (A)

2008-12-27 @ 16:31:03
URL: http://helenarydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0