Gott, nytt år !

Jaa.. detta är nog det ända inlägg jag hinner skriva idag. Mitt sista inlägg för 2008. Därför ska jag "samanfatta" året.

2008
- har varken varit ett bra eller dåligt år. Nya kompisar, bättre kompisar och ett försök i skolan har givetvis bättrat på allt. Men att sedan i nästa stund gjort saker, riktigt fula saker tynger ner det igen. Men jag antar att det jag gjort fått mig och tänka tillbaka, och det är iförsig bra?

Jag skötte inte skolan på VT, eller halva HT. Ändå!! Lyckades jag jobba upp mig till G i nästan alla ämnen, 13 av 15.. Förra terminen hade jag inte G i ett ända. + att jag fick ett mvg.Skills! Det får mig att känna mig riktig taggad denna termin.

Jag har fått nya vänner, roliga vänner där jag kan vara mig själv. De är nästan lika konstiga de. Det känns som vi känt dem hela tiden. Appe, Tessi, Pammi, Max, Nico, Anton för att bara nämna några. I love you all.

Sommaren 08 var helt underbar. Visserligen saknar jag grejer som inte hände detta år.. Men vafan, det kommer en till sommar! Eller hur? Varenda jävla moppetur, det varma (kalla) svartansjön har fått mig och inse hur kul man ka ha det - tack Stephanie, Younas, Robin och Anton.

Jag återtog även kontakten med vissa. Tex. Robin, Stephanie och Wille. Säkert fler men de kommer jag inte ihåg isf. Man har märkt vilka som är äkta och vilka som är fejk. "Och vi fem", alltså Yay,Haldis,Heff,Malin & Pich. Finns inte mer. Heff började umgås med Emma och dem, Malin med Aina och vi andra tre med Nico och de.

Sigge har det gått både upp och ner med i år. Vissa gånger har jag gett upp helt, inte orkat mer och varit nära på och sluta. Vi bytte stall i november. Jag ångrar inte det för fem öre. Sigge mår bättre, vi mår bättre. Boxen är myyycket större, han har hästkompisar. Vi har ridhus och tränigsmöjligheter med egen tränare på gården. Jag har slutat rida Agusta och rider nu en fjordvalack istället. Jag älskar honom. Sigge är äntligen inkörd och nu saknas bara min sele och rockard. Se får Sandra se upp ;) Jag har insett de senaste två, tre veckorna att Sigge igentligen betyder mest för mig. Hans busiga ögon, åsneaktiga envishet och otroliga charm har bitit sig fast i mitt hjärta. Jag kommer dö utav sorg när han försvinner.

ÅÅÅHHH SÅ INTRESSANT VA ? ;D
Nej det var det inte, nu ska jag fixa mig i ordning sen ska jag träffa Stephanie, Robin, Anton och Younas. Ska fira nyår med dem.

Såå.. vi hörs imorgon. den 1/1 2009 puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Gott nytt ar stumpan.halsa natta.pussar OCH KARLEK!

2008-12-31 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0