Första inlägg 19/12 2008

Denna blogg är främst till för mig själv. Kommer skriva när jag orkar.. och vill.. thaha.
Ny design är på gång.



Började dagen med att jag vakade 10 minuter försent. Jag hade redan ett asstressigt schema så det var bara upp, fort som faan och duscha. Fixade mig iordning, packade grejer och skyndade iväg till bussen. Möttes av Aina på busshållplatsen och vi pratade om allt och inget på väg till skolan.

I grindstugan klev Jajj, Haldis och Malin på bussen. Lite julklappsutdelning.. fick 460g chhoklad av haldis, ett halsband och 2 badankor av Jajj.. <3 :)
Kom fram till skolan, möttes utav en sminkad Appe i fjortiskläder. Fan vad jag garvade.
Vi samlades allihopa, körde lekar.  Vårt lag vann med 5000 poäng, tvåan hade 1500 och trean 700. Snacka om att utklassa alla andra? Robert delade ut våra betyg. Våra första betyg.. ! Och för att va mig var detta super.
 3 IG -  varav 1 ämne läser jag inte? :S och ett har jag lämnat in men inte fått bedömt. Aja. resten va G och ett MVG.

Sen var det slut och alla sa hejdå osv. Vi tvingade i Simon en energidricka. Vet dock ej hur det slutade menmen :P
Han är för övrigt superlättpåverkad :P Åkte med Appe och Tess till tyresö C. Gick rut och träffade folk, bl.a Smári :)
Sen en massa Appe och Tess- kompisar. Åkte hem runt 1.

 Klev av i kulfångsgatan och gick till Ica Maxi. Nästa framme ringer min mamma och säger att de är klara. Jag typ *jiiippe*. Tar nästa buss hem. Träffade Aina på den bssen oxå. Gick hem, slappade en stund och gjorde mig sedan iordning och gick till Anton.

 Younas den tönten kom en timme senare. Vi spelade något spel. Eller.. aah.. DE spelade och jag tittade på. Fick även prova sen. Det va myysigt. Förutom när jag upptäckte Younas alla superfina porrbilder. Haha..

Kom hem runt kvart över sju. Käkade middag och sen bosatte jag mig här. Imorn ska jag åka till Nacka Forum med Helena :) <3

På söndag är det heldag i stallet. *tjooohoooo* och ska även rida Gulliver då <3

Nä nu gosar min ena katt sönder mig här, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0