blodad tand - bokstavligen alltså.

Hej. Vill bara börja med att säga : SIGGE ÄR BARA SÅ BÄST, JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR MIN PONNY MEST. HAN TOTALÄGER ERA.

Ja... Idag somnade jag ca fyra, vaknade halv elva. Åkte till Sigge kl två, fixade hö, vatten och la in en torvbal + en halv spånbal. Vi tog in Sigge, borstade och selade på.. för idag skulle han dra däck- igen. Han var superduktig, släpade runt däcket hit och dit. Och eftersom vi redan gjort det massor av gånger, spänt på vagnen också osv bestämde Sandra att vi skulle uppfylla nyårslöftet 09 redan 08. Så han drog Sandra i vagnen idag för FÖRSTA gången. Så gryyyymt duktig.Jag är stoltast av alla ! Han är så grymt söt.

Kom hem, spelat sims (a) och suttit här. Ska strax gå och lägga mig i sängen, smsa och sedan somna.
Btw alldeles nyss satt jag och höll i Doris, och hon fick damp. Seriöst alltså. Rev mina armar så nu ser jag ut som något helt annat och rev mig i ansiktet och tror e klo träffade tandköttet för jag blöder.. :S

I morgon ska jag ev. träffa Stephanie och the geeks. Annars så får jag väl.. göra något annat ? Ska fira nyår med Stephanie och Youas iaf. Suuuperkul.
Torsdag: Ska jag ev. gå på bio med Emma + att det är utsläpp & morgonfodring.
Fredag: Sigges matte kommer och hälsar på.

Nääh nu ska jag va lite social mot mina msn friends, puss och kram.


dooran
Min något charmiga ca 6måndader "kattunge"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0